Служба автомобільних доріг
у Донецькій області

» Прес-центр » новини » Оголошення про створення Громадської ради

Оголошення про створення Громадської ради

Служба автомобільних доріг у Донецькій області залучає громадськість до контролю за роботою дорожників.  Заяви для участі в установчих зборах Громадської ради від представників громадських, релігійних, благодійних організацій, професійних спілок та їх об’єднань, творчих спілок, асоціацій, організацій роботодавців, недержавних засобів масової інформації та інших непідприємницьких товариств і установ, легалізованих відповідно до законодавства України, прийматимуться до 14 березня (включно).

Ініціативна група з підготовки установчих зборів, засідання якої відбулося минулого тижня, обрала Голову та секретаря, розробила Положення про Громадську раду, а також визначила зміст повідомлення щодо подання документів, необхідних для формування складу Громадської ради.

Склад  ініціативної групи з підготовки установчих зборів Громадської ради при Службі автомобільних доріг у Донецькій області:

  • Чинник Олександр Анатолійович – Голова ініціативної групи, начальник інвестиційно-кошторисного відділу Служби автомобільних доріг у Донецькій області;
  • Звягінцева Тетяна Миколаївна – Голова ППО апарату ДП «Донецький облавтодор»;
  • Батюк Галина Анатоліївна – секретар ініціативної групи, економіст другої категорії відділу по договірній та тендерній роботі Служби автомобільних доріг у Донецькій області.

Зазначимо, що станом на 01.03.2016 р. до обласної Служби вже надійшли дві усні заяви про бажання прийняти участь в установчих зборах Громадської ради: від Донецької обласної громадської правозахисної організації «Союз порятунку Донбасу» та Красноармійської міської громадської організації «Союз пенсіонерів міста Красноармійська».

Увага! Для участі в установчих зборах до ініціативної групи подається заява у довільній формі, підписана уповноваженою особою керівного органу інституту громадянського суспільства.

До заяви додаються:

  • рішення, прийняте у порядку, встановленому установчими документами інституту громадянського суспільства про делегування для участі в установчих зборах представника, який одночасно є кандидатом на обрання до складу Громадської ради;
  • біографічна довідка делегованого представника інституту громадянського суспільства із зазначенням його прізвища, імені, по батькові, посади, місця роботи, посади в інституті громадянського суспільства, контактної інформації;
  • копія виписки з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій та витяг зі статуту (положення) інституту громадянського суспільства щодо цілей і завдань його діяльності, засвідчені в установленому порядку;
  • інформація про отримання інститутом громадянського суспільства як володільцем бази персональних даних його членів згоди делегованого ним представника на обробку його персональних даних;
  • інформація про результати діяльності інституту громадянського суспільства (відомості про проведені заходи, реалізовані проекти, виконані програми, друковані видання, подання інститутом громадянського суспільства письмових обґрунтованих пропозицій і зауважень з питань формування та реалізації державної політики у сфері дорожнього господарства та інформування про них громадськості тощо) протягом року до дня подання заяви (у разі, коли інститут громадянського суспільства працює менше року – за період діяльності);
  • відомості про місцезнаходження та адресу електронної пошти інституту громадянського суспільства, номер контактного телефону.

Прийом документів відбувається за адресою: Донецька область, м. Красноармійськ, вул. Соціалістична, буд. 20, каб. 17 (2 поверх) з 9-00 до 16-00 год. /перерва з 12-00 до 13-00 год./, крім вихідних та святкових днів. Відповідальна особа: Чинник Олександр Анатолійович,  тел. (0623) 52-17-57, sad@dn.ukravtodor.gov.ua.

Збори заплановані на 25 березня 2016 року о 10-00 год. за адресою: Донецька обл., м. Красноармійськ, вул. Соціалістична, буд. 20, каб. 19 (2 поверх).

Положення про Громадську Раду при Службі автодоріг у Донецькій області

Прес-служба САД у Донецькій області