Зважай! Розроблено логотип, що має стати загальним для всіх кампаній у галузі безпеки дорожнього руху – Мінінфраструктури
Міністерство інфраструктури України презентувало соціальну кампанію з виховання громадської думки щодо безпеки дорожнього руху. Зокрема, на замовлення відомства були проведені дослідження із визначенням основних причин дорожньо-транспортних пригод на автомобільних дорогах країни. Отже за висновками фахівців, ДТП стаються через:
- недотримання водіями та пішоходами Правил дорожнього руху (передусім, недотримання червоного світла, непропускання пішоходів, перехід дороги у непризначеному для цього місці);
- недостатній контроль за дотриманням Правил дорожнього руху (штрафи);
- неналежну якість дорожнього покриття, розмітку, синхронізацію світлофорів на перехрестях, неякісні дорожні знаки, застарілі світлофори;
- вживання алкоголю за кермом;
- поведінку водіїв таксі (зупинку та паркування у неправильних місцях);
- недостатню повагу учасників дорожнього руху до інших користувачів доріг;
- користування мобільними пристроями за кермом;
- невикористання ременів безпеки, дитячих сидінь тощо.
Крім того, пропонується зареєструвати єдиний логотип для всіх кампаній у галузі безпеки дорожнього руху.
Нагадаємо, з 14 по 20 листопада в Україні триває Тиждень безпеки дорожнього руху. Всеукраїнська акція має вкотре залучити представників державних інституцій, наукової спільноти, бізнесу, громадськості, засобів масової інформації до обговорення шляхів подолання кризи в сфері безпеки дорожнього руху та запобігання дорожньо-транспортних пригод.
За інформацією Управління безпеки дорожнього руху ДПД Національної поліції України, щодоби на автодорогах України у дорожньо-транспортних пригодах гине дев’ять осіб та майже 90 отримують травми. З початку року на автошляхах країни сталося 122 тис. ДТП, внаслідок чого травмовано більше 26 000 осіб, зі смертельним наслідком – 2 600 осіб. Слід зазначити, що із загального числа автопригод – 3 083 сталися за участю дітей.