Служба автомобільних доріг
у Донецькій області

» Діяльність » оголошення » ЗАЯВА ПРО ЕКОЛОГІЧНІ НАСЛІДКИ ДІЯЛЬНОСТІ (ремонт Т-13-02, км 165+200-км 178+520)

ЗАЯВА ПРО ЕКОЛОГІЧНІ НАСЛІДКИ ДІЯЛЬНОСТІ (ремонт Т-13-02, км 165+200-км 178+520)

Автомобільна дорога Т‑13‑02 КПП «Танюшівка» – Старобільськ – Бахмут є територіальною дорогою державного значення і відноситься до III технічної категорії. Основою для капітального ремонту є незадовільний стан дорожнього одягу проїжджої частини, що заважає нормальному руху автомобільного транспорту на цій ділянці. Ділянка проектування – км 165+200-км 178+520 автомобільної дороги КПП «Танюшівка» – Старобільськ – Бахмут. Довжина ділянки капітального ремонту дорівнює 13,32 км.

Ділянка, що ремонтується, розташована на землях Бахмутського району Донецької області. На ділянці від км 172+400 до км 173+640 траса проходить через село Яковлівка. На решті протяжності ділянка траси, що підлягає ремонту проходить по землях сільськогосподарського призначення – ріллі і вигонам. На значній довжині автодорога проходить вздовж лісосмуг різної щільності.

По ділянці здійснюється рух легкового, автобусного і вантажного автомобільного транспорту. Відповідно інформації, що надана Службою автомобільних доріг у Донецькій області, інтенсивність дорожнього руху на даній ділянці автодороги на 2018 рік складає 1599 авт./добу або приведених до легкового автомобіля – 2790 транспортних одиниць на добу.

Розрахункова перспективна інтенсивність руху автомобільного транспорту визначена з урахуванням нормативного міжремонтного терміну експлуатації дорожнього одягу капітального типу 15 років (2034 рік) і складає 1997 авт./добу, перспективна, приведена до легкового автомобілю – 3485 авт./добу.

Згідно завдання на проектування та у відповідності до ДБН В.2.3-4:2015 дорога проектується з наступними показниками:

– категорія дороги – III;

– розрахункова швидкість – 90 км/год.

Розрахункове навантаження – 115 кН, потрібний модуль пружності дорожнього одягу складає 245 МПа, коефіцієнт надійності для розрахунку дорожнього одягу – 0,90.

Нормативний строк експлуатації дорожнього одягу між капітальними ремонтами, прийнятий згідно діючих нормативів – 15 років.

Загальний напрям траси прокладений по існуючому напряму. Усі роботи, що пов’язані з капітальним ремонтом ділянки передбачено проводити у межах існуючої полоси відводу автомобільної дороги.

При розробці проекту була врахована позиція громадськості та вимоги органів місцевого самоврядування.

З точки зору впливу на соціальне середовище регіону, капітальний ремонт автодороги має позитивний вплив, тому що сприяє підвищенню рівня безпеки на перегоні та, як наслідок, зниженню рівня ДТП.

Мінімізація кількості, масштабів дорожньо-транспортних подій та негативного впливу їх наслідків для довкілля забезпечуються конструкцією дорожнього полотна та його влаштуванням тощо.

Заходи, спрямовані на зменшення негативного впливу на довкілля від капітального ремонту та експлуатації автомобільної дороги, стосуються запобігання дії зсувів і ерозії ґрунту, що втілюється укріпленням систем водовідводу для поверхневих вод, облаштуванням дренажної системи; скорочення викидів у атмосферне повітря – виконується належний контроль за дотриманням технології робіт, вирівнювання горизонтального профілю для забезпечення рівномірного руху.

Передбачено зняття, складування та подальше використання рослинного ґрунту; заборонено вирубування дерев поза межами смуги, відведеної під будівельні роботи.

Проектними рішеннями передбачено запобігання надходження забруднюючих речовин до водного середовища через забруднення ґрунту, недопущення негативних змін гідрологічного середовища.

Для виконання розрахунків кількості викидів забруднюючих речовин автомобільним транспортом були використані дані про інтенсивність руху автотранспорту відповідно до завдання на розробку матеріалів ОВНС.

Аналіз результатів розрахунку забруднення повітряного басейну викидами показав, що перевищення санітарних норм на границі захисної смуги та в зоні житлової забудови відсутні по всіх інгредієнтах з урахуванням фону.

Конструкції дорожнього одягу не передбачають застосування токсичних матеріалів; для зменшення пилоутворення у випадках виїзду транспортних засобів на узбіччя дороги, проектом передбачене його укріплення, резервно-технологічна смуга укріплюється посівом трав. Ці та інші заходи прийняті для забезпечення охорони навколишнього природного середовища.

Внаслідок капітального ремонту ділянки автомобільної дороги загального користування державного значення КПП «Танюшівка» – Старобільськ – Бахмут будуть поліпшені транспортно-експлуатаційні показники роботи дорожніх транспортних засобів, знизиться собівартість перевезення вантажів та пасажирів і час перебування їх у дорозі, забезпечиться максимальна безпека та зручність руху.

Проектно-кошторисна документація на капітальний ремонт автомобільної дороги розроблена у відповідності до чинних в Україні нормативних документів в галузі дорожнього будівництва. Передбачені проектом заходи нейтралізують негативний вплив автодороги.

Таким чином, капітальний ремонт та експлуатація ділянки км 165+200-км 178+520 автомобільної дороги КПП «Танюшівка» – Старобільськ – Бахмут не матиме негативного впливу на стан навколишнього середовища Донецької області.

Замовник проекту Генпроектувальник

Служба автомобільних доріг

у Донецькій області

ТОВ "ВІАКОН УКРАЇНА"

Файли для завантажування