У Слов’янському районі у розпалі поточний середній ремонт великого моста через ріку Сіверський Донець. Штучна споруда, розташована за маршрутом руху Богородичне – Святогірськ, є частиною автомобільної дороги загального користування державного значення Т-05-21 /М-03/ – під’їзд до м. Святогірська, км 6+895.
Підготовчі заходи до відзначення Міжнародного дня Матері-Землі 22 квітня проходять по всьому світу впродовж березня-квітня на знак шанування людством «єдиної спільної домівки» – Планети Земля (англ. International Mother Earth Day, ісп. Día Internacional de la Madre Tierra, фр. Journee internationale de la Terre nourriciere).
Цього року на замовлення Служби автомобільних доріг у Донецькій області буде відремонтовано третій (останній у межах Донеччини) мостовий перехід протяжністю 233 пог. м через річку Сіверський Донець, розташований за маршрутом руху Богородичне – Святогірськ (а/д Т-05-21 /М-03/ – під’їзд до м. Святогірська, км 6+895, Слов’янський район).
На автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародних, національних і територіальних трасах) Донецької області тривають роботи з експлуатаційного утримання. На автошляхах держзначення, якими опікується Укравтодор (у регіоні – Служба автодоріг), у розпалі планово-попереджувальний (ямковий) ремонт, заміна дорожніх знаків, ліквідація чагарникової порослі тощо.
За дорученням Служби автомобільних доріг у Донецькій області підприємством-підрядником із експлуатаційного утримання демонтовано «зимові» технічні засоби організації дорожнього руху:
У Слов’янському районі днями розпочнеться поточний середній ремонт моста через річку Сіверський Донець. Штучна споруда протяжністю 233 пог. м є частиною автомобільної дороги загального користування державного значення Т-05-21 /М-03/ – під’їзд до м. Святогірська.
На міжнародних, національних і територіальних автошляхах Донецької області продовжуються роботи з ліквідації аварійних вибоїн проїзної частини. Відносне потепління вже дозволяє усувати локальні руйнування покриття гарячими асфальтобетонними сумішами. Зазначений будівельний матеріал для покривного шару виготовляють асфальтобетонні заводи підприємства-підрядника з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення. Повний перехід на гарячі а/б суміші (взимку, нагадаємо, використовуються холодні) дозволяє прискорити ремонт зношених ділянок територіальних доріг і вживати оперативних заходів для ліквідації новоутворених вибоїн, що продовжують уражувати покриття ще невідремонтованих міжнародних і національних трас.
Відремонтовані ділянки автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародних, національних і територіальних трас) не мають ямковості. У разі виявлення дефектів, Служба автодоріг у Донецькій області зобов’яже підрядника негайно виправити недоліки у рамках гарантійних зобов’язань. Важливо знати: вислів «дороги зійшли зі снігом» стосується лише зношених автошляхів, які багато років чекають на ремонт. Основні причини руйнування автодоріг – недотримання міжремонтних строків експлуатації, понаднормові навантаження великовагового автотранспорту та висока інтенсивність руху. Нагадаємо, у 2018 році на замовлення Служби автомобільних доріг у Донецькій області було відремонтовано поки що рекордну для Донеччини протяжність автошляхів державного значення – понад 100 км. Поточного року левову частку робіт із відновлення автодоріг планується виконати капітальним ремонтом.
Служба автомобільних доріг у Донецькій області надає інформацію щодо Плану ремонтних робіт на 2019 рік, схваленому Державним агентством автомобільних доріг України (Укравтодором). Перелік об’єктів із капітального та поточного середнього ремонту з обсягом бюджетного фінансування – на затверджені Кабінетом Міністрів України. Станом на 28.02.2019 Річний план публічних закупівель зі змінами (див. державні закупівлі) містить предмети закупівлі щодо:
До березневих свят на Донеччині очікується нестабільна погода з незначними опадами та коливанням температури повітря в діапазоні нічних мінусових та денних плюсових показників. 25-го лютого вдень дорожня спецтехніка перебувала у черговому режимі роботи (напоготові 32 од. машин і механізмів філій ДП «Донецький облавтодор»). Зі зниженням температури (переходом через 0 °C), з високою ймовірністю підмерзання асфальтового покриття, розпочалися роботи з попереджувальної обробки автошляхів протиожеледними матеріалами задля недопущення зимової слизькості.