УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг у Донецькій області

» Прес-центр » новини » Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-15 Запоріжжя — Донецьк, км 181 + 500 — км 198 + 950

Поточний середній ремонт автомобільної дороги Н-15 Запоріжжя — Донецьк, км 181 + 500 — км 198 + 950

Автомобільна дорога загального користування державного значення Н-15 Запоріжжя-Донецьк забезпечує транспортні зв’язки між Мар’їнським та Великоновосілківським районами Донецької області, забезпечує зв'язок з Дніпропетровською та Запорізькою областями.

Враховуючи те, що автомобільний транспорт забезпечує значну частину транспортних перевезень вантажів народного господарства, важливе значення надається транспортному зв’язку у регіоні та за межі Донецької області та стану автомобільних доріг, які забезпечують цей зв'язок. Ділянку дороги Н-15 Запоріжжя – Донецьк, км 181 + 500 – км 198 + 950 включено до переліку об’єктів транспортного потоку в обхід окупованої території, сполученням з півночі на південь та під’їзд до КПВВ Мар’їнка.

Крім того, по автомобільній дорозі Запоріжжя-Донецьк здійснюється рух грузового та пасажирського автомобільного транспорту. Пік перевезень доводиться на літній період.

Довжина ділянки ремонту – 17,450 км.

Існуючий дорожній одяг має капітальний тип покриття із асфальтобетону, який знаходиться в незадовільному стані. На проїзній частині виявлені дефекти асфальтобетонного покриття у вигляді вибоїн, просідання, гребінки, викришування поперечних та поздовжніх тріщин, колійності, руйнування країв проїзної частини. Ширина проїзної частини  автомобільної дороги з врахуванням перехідно-швидкісних смуг становить 8,5 – 16,5 м.

Ці фактори значно знижують експлуатаційні показники дороги (швидкість та комфортність руху транспорту) та можуть стати причиною збільшення кількості  та  тяжкість дорожньо- транспортних пригод.

Тому з метою запобігання в подальшому деформаційних процесів на покритті та захисту його від передчасного руйнування, поліпшення експлуатаційних показників ділянки дороги проектом передбачено:

▪ Підсилення дорожнього одягу за методом холодного ресайклінгу.  Метод холодного ресайклінгу полягає у відновленні дорожнього одягу з використанням 8 см матеріалу існуючого дорожнього одягу та додаванням ЩПС С-7 до 50% до товщини 16 см. На даний час виконано 1,5 км підсилення дорожнього одягу та 800 м. правої смуги.

▪  Влаштування шару крупнозернистого асфальтобетону 10 см.

▪ Влаштування верхнього шару асфальтобетону ЩМА-20 5 см.

▪ Досипання існуючого узбіччя.

▪ Розчищення існуючих водопропускних труб.

▪ Укріплення з.-б. водопропускних труб.

▪ Влаштування узбіч.

Роботи розпочато 23.06.2020 року.

Підрядна організація ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДС ПРОМ ГРУП»