УКРАВТОДОР

Служба автомобільних доріг в Донецькій області

» Прес-центр » новини » Реконструкція мосту: у Добропіллі розпочинається ремонт аварійної штучної споруди

Реконструкція мосту: у Добропіллі розпочинається ремонт аварійної штучної споруди

У зв’язку з реконструкцією аварійного мосту, з 7 вересня 2016 року буде закрито рух для всіх видів транспорту по вул. Алмазна (вул. Леніна) у Добропіллі. Об’їзд для вантажного та пасажирського автотранспорту здійснюватиметься за маршрутом Добропілля – Бокове – Нововодяне.

Зазначимо, що штучна споруда знаходиться на балансі КП «Добропільський міський транспорт» Добропільської міськради. Будівельно-монтажні роботи з реконструкції мосту виконуватиме ТОВ «Підприємство «Маст-Буд».

На період виконання ремонтних робіт ділянку міської дороги Добропілля – Ганівка (на під’їздах до аварійного мосту), а також ділянки автошляхів загального користування в об’їзд перекритої дороги, а саме: Т-05-14 Добропілля – Лиман (Красний Лиман), Т-05-15 Олександрівка – Покровськ (Красноармійськ) – Костянтинопіль, О0501 Олександрівка – Степанівка, С050115 Самарське – Весела Гора,  С050118 Тверське – Новопавлівка, С050727 Вздовж каналу Дніпро – Донбас буде облаштовано необхідними тимчасовими дорожніми знаками, інформаційними панно й іншими технічними засобами організації руху (відповідно до Схеми об’їзду, погодженої зі Службою автомобільних доріг у Донецькій області та відділом Управління превентивної діяльності Головного управління Національної поліції в Донецькій області).

Додамо, що реконструкція мосту передбачає влаштування монолітної залізобетонної плити та усунення існуючих дефектів штучної споруди. За висновками експертів, на даний час габарити мосту (у тому числі поперечні та поздовжні ухили проїзної частини, міцність бетону плит прогонової будови) не відповідають діючим нормам; відсутня гідроізоляція; немає підвищеного та перильного огородження; вантажопідйомність плит прогонової будови та опор (у тому числі конструкція тротуарів) не відповідають наявному навантаженню; місцями зруйновано захисний шар бетону плит проїзної частини; спостерігається інтенсивна корозія арматури; не вирішено питання з водовідведенням тощо.

 Вивітрювання бетону бутової кладки опор

Сліди води та висолів на 80% поверхні опор

Руйнування захисного шару бетону прогонової будови з оголенням та інтенсивною корозією арматури 

Сліди води по низу тротуарних плит та підтротуарних колон

Сітка тріщин в асфальтобетонному покритті підходу з боку м. Краматорськ

Реконструкцію 19-метрової штучної споруди планується закінчити до 31 жовтня 2016 року.

Прес-служба САД у Донецькій області