Протяжність ділянки капітального ремонту дороги державного значення М-03 Київ – Харків – Довжанський складає 14,7 км.
Триває капітальний ремонт мосту на км 37 + 012 автомобільної дороги Т-05-14 Добропілля – Лиман.
Фінішує ділянка капітального ремонту, що знаходиться між населеними пунктами с. Ганнівка та с. Новотроїцьке.
Розповідаємо про капітальний ремонт ділянки дороги Н-32 на км 16 + 800 – км 31 + 000.
Рухаємось далі дорогами Донеччини…
Автомобільна дорога Т‑13‑02 КПП «Танюшівка» – Старобільськ – Бахмут є територіальною дорогою державного значення і відноситься до III технічної категорії. Основою для капітального ремонту є незадовільний стан дорожнього одягу проїжджої частини, що заважає нормальному руху автомобільного транспорту на цій ділянці. Ділянка проектування – км 165+200-км 178+520 автомобільної дороги КПП «Танюшівка» – Старобільськ – Бахмут. Довжина ділянки капітального ремонту дорівнює 13,32 км.
Автомобільна дорога Т–13–02 КПП «Танюшівка» – Старобільськ – Бахмут є територіальною дорогою державного значення і відноситься до III технічної категорії. Основою для капітального ремонту є незадовільний стан дорожнього одягу проїжджої частини, що заважає нормальному руху автомобільного транспорту на цій ділянці. Даним проектом передбачене проведення капітального ремонту ділянки цієї дороги. Ділянка проектування – км 155+100-км 165+200 автомобільної дороги КПП «Танюшівка» – Старобільськ – Бахмут. Довжина ділянки капітального ремонту дорівнює 10,10 км.
Поблизу с. Комар Великоновосілківського району на автодорозі загального користування державного значення Н-15 Запоріжжя – Донецьк, км 140+605, завершено роботи із заміни малого мосту на водопропускну трубу з металевої гофрованої конструкції (МГК).
Відновлено транспортне сполучення автодорогою Пречистівка – Оленівка поблизу с. Новоукраїнка Мар’їнського району. Дорожні знаки об’їзду через с. Золота Нива та с. Шахтарське – демонтовано. Нагадаємо, заборона руху для всіх видів транспорту була пов’язана з аварійним станом залізобетонного мосту через суходіл, побудованого у 1969 році.
Завдяки капремонту непрацездатний перехід замінено на сучасну гідротехнічну споруду – водопропускну трубу з металевих гофрованих конструкцій нового покоління.
Заасфальтовану ділянку облаштовано бар’єрним огородженням. Проїзну частину промарковано дорожньою розміткою.
В Державному агентстві автомобільних доріг України підводять перші підсумки ремонтно-будівельного сезону 2019. Керівники Служб автомобільних доріг в областях доповіли про хід виконання робіт з капітальних та поточних середніх ремонтів. На виконання поставлених Президентом та Урядом країни завдань сформовано пропозиції щодо стратегічних напрямків ремонтів та проєктування на 2020 та наступні роки з урахуванням виконаних робіт у минулі роки та дотриманням маршрутного принципу. Такі плани будуть узгоджені із зацікавленими міністерствами та організаціями. Окрема увага була приділена штучним спорудам, особливо тим, що перебувають у незадовільному експлуатаційному стані.